Sunday, April 15, 2012

MOHD SHAWAL........

kalau la sy mengimbau kembali bagaimana kami dulu......
macam  hakikat skarang sukar untuk dipercayai........
terasa terlalu jauh untuk mcm sekarang.....kan...MOHD SHAWAL kan......
banyak gambar en SHAWAL sy curi mase wc tadi.......
samada die sedar atau x,,,
da bleh wat folder baru gambar die.....huhu


senget cmpai mulut die pgil sy...huhuhuhu.......
yaaaaaaaaaaaaaa.............


suke cgt die wat muke cm nie....hahahaha....
sesekali saya balas ngan mata juling...kih3.....
msti buruk cgt saya wat mata juling.......kan....kan.....kan.......


eemmm nie la wajah yang akan sntiase berada dalam aty sy cmpai sy xde......
time ksih untuk sume ape yang abg wat untuk ya.......


smkin ari semkin tebal keyakinan yang die le jg anak lelaki sulung mama n abah.....
abg kepada adik2 sy.....
yang menjadi tanda tanya....boleh ke sy jd anak prmpun mak die????????


kusyuk sangat die menaip.......eeeemmmmm.........hanya saya tau ayat yang di taip.... :((
entah ah saya pom xtahu ape jwpn soalan yang ditaip td.........
saya xnk hadapi 2......klau ye pom bia saya dlu la.....sb awak bleh tolong jge mama n abah serta adik2 saya.....


p/s : never say GUD BYE ok dear.....aaaaaaaa mcm awk mntak dlu2....SEE U sebagai gantinye.....
sebenarnya bnyak ag gmbar.....kan bleh wat folder baru.... :D

No comments:

Post a Comment