Monday, April 30, 2012

letihhhh.......

assalamualaikum.....eeeemmmmm sempat ag nk update walaupom ade mse 30 min jer.....
eeeeemmmmmmmmm penat badan xyah ckp la....
xde mse nk rehat...yela final da nk menjelang tibe nie.....
da la keputusan trial bwu nie ckup2 mkn jer......
mcne nk kejar pointer nie....cm yang saya jnji.... :((
letih yang teramat cgt....
dengan sekarang hati pom tengah berperang....hhhheeerrrmmmmm
bertahan yer wahai sayangku......
ALLAH tengah menguji kite nie sebab ALLAH SWT tengah merindui kita.....
DIA nk tengar rintihan kite 2.........
en.hati kite doa same2 yer......cik perasaan pom doa same2.....moga doa kite di terime.....


Ketika ALLAH S.W.T RINDU pada HAMBANYA , DIA AKAN MENGIRIMKAN SEBUAH HADIAH ISTIMEWA MELALUI MALAIKAT JIBRIL yang ISINYA adalah UJIAN .

ALLAH S.W.T berfirman : “ PERGILAH pada HAMBAKU , lalu , TIMPAKANLAH BERBAGAI UJAN KEPADANYA kerana , AKU INGIN MENDENGAR RINTIHANNYA .:')







ase letih tu hilang ckit bile saya dengar sore orang2 yang saya sayang...........
tapi salah sowang antara mereka xchat.......
hhhheemmm tu la klau saya membebel awk xske....tapi saya sebenarnya amik berat psal awak.....
tambah2 ari nie....awk ade test.....
cmne nk fokus klau badan xchat syang????????









No comments:

Post a Comment