Sunday, April 29, 2012

pedihhhhhhhhh

eeeeemmmmm sedihnya masih terasa cmpai saat nie....
eeemmmmm xpela saya kne redha....saya da cube habis bek.....
nk buang ase sedih n pedih nie.....tapi xle buang ag.....da cube tinggaal kat bandar ipoh tadi.....xnk bwak blik ulu kinta tapi.....................ase tu tetap ikut jgak.......
sakit la mcm nie.....sakit sangat....
saya bukan mcm tu....xpenah sekali pom terniat.........
saya akan smpan msj tu sebagai peringatan....cmpai bile2....
untung die......untung cgt..... :((
penat cgt badan....semalam bgun pagi xtdo cmpai sekarang.....
eeeemmmmmmmmm otak da penat tapi xle nk rehat.......
YA ALLAH bantulah hambaMu ini buang rasa yang saya ase skang nie.......
bantulah saya jd lebih baik.....hilangkan ase sdih nie....
pulangkan la ase gembira seperti yang sebelum nie....antara kami.....
ase bahagia yang kami kecapi sebelum nie.....
utuhkan ikatan hati antara kami......
xpe.....ya da lega cume ase sdih tu belum hilang....
eeemmmmmm :((

No comments:

Post a Comment